Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

Μα ούτε ένας;


Μα ούτε ένας; Ούτε ένας ξενοδόχος χτες στην παρουσίαση της νέας ιστοσελίδας για την Ναυμαχία; Όλοι πολυάσχολοι; Οι καφεστιάτορες; Ούτε αυτοί;  Έπρεπε να υπάρχει πρόταση για πεζοδρόμηση την περίοδο της Ναυμαχίας για να προσέλθουν; 

Εάν οι επαγγελματίες που διαχειρίζονται αυτό το πονεμένο τουριστικό προϊόν της πόλης μας… αυτοί δηλαδή που θα έπρεπε από μόνοι τους εδώ και χρόνια να έχουν πέντε δέκα προτάσεις για την τουριστική προώθηση της Ναυπάκτου και να ενεργούν ανάλογα… αν αυτοί δεν μπορούν να δουν την δυναμική που μπορεί να έχει μία τέτοια ιστοσελίδα, τότε είναι άξιο απορίας για το τι έχουν κατά νου. 

Εκτός αν θεωρούν ότι ο ξένος ή ο Έλληνας τουρίστας θα επισκεφτεί το ιστορικό Lepanto για τις τρέντι καφετέριες και τις «μουράτες» φωτογραφίσεις στον ανεμογιάννη. Εκτός αν απλά νοσταλγούν το μοντέλο της δεκαετίας του ’70 και του ’80 όπου ο ελληνικός οικογενειακός τουρισμός γέμιζε για ένα δύο μήνες τις παραλίες και εξασφάλιζε το ξημεροβράδιασμα στο καφενείο μέχρι το επόμενο καλοκαίρι. Επειδή απλά, αυτοφυώς η Ναύπακτος ήταν το Λουτράκι του δυτικού Κορινθιακού.

Οι εποχές αλλάζουν. Και μάλιστα ραγδαία. Το ίδιο και η ποιότητα και το είδος του τουρισμού. Αν μία ιστοσελίδα με παγκόσμια εμβέλεια, που μπορεί να βάλει τη Ναύπακτο στο επίκεντρο οργανωμένων τουριστικών επισκέψεων από ολόκληρη την Ευρώπη, είναι αδιάφορή για τους επαγγελματίες του τουρισμού, τότε όντως έχουμε πιο στοιχειώδη ζητήματα να λύσουμε ως τοπική κοινωνία. Όσο για τον Παπαθανάση, τον Κοτσανά και τον Καρακώστα ας μην πούμε κουβέντα. Η απουσία τους τα λέει όλα!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου